Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BDA1234 trw

Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA1234 TRW

BDA1234 Mocowanie, zacisk hamulcowy TRW
200.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

BDA1234

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
nr EAN 3322938445591

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA1234 TRW

Jarzmo zacisku hamulcowego przód L/P pasuje do: BMW 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), X1 (F48), X2 (F39); MINI (F55), (F56), (F57), CLUBMAN (F54), COUNTRYMAN (F60) 1.5-2.0D 09.13-
numery OEM:
BMW      34 11 6 860 251
BMW      6 860 251
MINI      34 11 6 860 251
MINI      6 860 251
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA1234 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA1234 TRW:

2020-10-05
 5/5
Spoko
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu