Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BDA590 trw

Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA590 TRW

BDA590 Mocowanie, zacisk hamulcowy TRW
trw BDA590
Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA590
BDA590
trw BDA590 Mocowanie, zacisk hamulcowy
Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA590 trw
Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA590 trw
93.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BDA590

dostawca:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
parzyste numery artykułów BDA589
nr EAN 3322937399543

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA590 TRW

Jarzmo zacisku hamulcowego tył P pasuje do: DS DS 3, DS 4, AUDI A2, A3, CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 I, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 III 1.0-2.5 09.96-

Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA590 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA590 producenta TRW

CITROËN

1631732080, 4404G0

SEAT

6LL615426, 6Q0615426, 6Q0615426A, 6Q0615426D

AUDI

6Q0615426, 6Q0615426A

PEUGEOT

1631732080, 4404G0

SKODA

6Q0615426, 6Q0615426A, 6Q0615426D

VOLKSWAGEN

6Q0615426, 6Q0615426A, 6Q0615426D

OPEL

3556263

numery OEM:
AUDI      6Q0 615 426
AUDI      6Q0 615 426 A
CITROËN      16 317 320 80
CITROËN      4404 G0
OPEL      3556263
PEUGEOT      16 317 320 80
PEUGEOT      4404 G0
SEAT      6LL 615 426
SEAT      6Q0 615 426
SEAT      6Q0 615 426 A
SEAT      6Q0 615 426 D
SKODA      6Q0 615 426
SKODA      6Q0 615 426 A
SKODA      6Q0 615 426 D
VAUXHALL      3556263
VOLKSWAGEN      6Q0 615 426
VOLKSWAGEN      6Q0 615 426 A
VOLKSWAGEN      6Q0 615 426 D
FAW-VW      6Q0 615 426
SVW      6Q0 615 426
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA590 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA590 TRW:

Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.