Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën XSARA coupe (N0) 1.9 D (1999.02-2005.03) 70km » BDA975 trw
wybrany samochód: 
Citroën Xsara Coupe (n0) 1.9 D (1999.02-2005.03) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA975 TRW

BDA975 Mocowanie, zacisk hamulcowy TRW
trw BDA975
Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA975
BDA975
trw BDA975 Mocowanie, zacisk hamulcowy
Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA975 trw
Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA975 trw
Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA975 trw
Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA975 trw
131.60 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BDA975

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
nr EAN3322937796465

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA975 TRW

Jarzmo zacisku hamulcowego tył P pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI 1.2-3.2 02.97-12.17
numery OEM:
AUDI      1K0 505 436 M
AUDI      1K0 505 436 Q
AUDI      1K0 615 425 J
AUDI      1K0 615 426
AUDI      1K0 615 426 B
AUDI      1K0 615 426 E
AUDI      1K0 615 426 K
AUDI      1K0 615 426 L
SEAT      1K0 505 436 M
SEAT      1K0 505 436 Q
SEAT      1K0 615 425 J
SEAT      1K0 615 426
SEAT      1K0 615 426 B
SEAT      1K0 615 426 E
SEAT      1K0 615 426 K
SEAT      1K0 615 426 L
SKODA      1K0 505 436 M
SKODA      1K0 505 436 Q
SKODA      1K0 615 425 J
SKODA      1K0 615 426
SKODA      1K0 615 426 B
SKODA      1K0 615 426 E
SKODA      1K0 615 426 K
SKODA      1K0 615 426 L
VOLKSWAGEN      1K0 505 436 M
VOLKSWAGEN      1K0 505 436 Q
VOLKSWAGEN      1K0 615 425 J
VOLKSWAGEN      1K0 615 426
VOLKSWAGEN      1K0 615 426 B
VOLKSWAGEN      1K0 615 426 E
VOLKSWAGEN      1K0 615 426 K
VOLKSWAGEN      1K0 615 426 L
FAW-VW      1K0 615 426 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA975 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, zacisk hamulcowy BDA975 TRW:

JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu