Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Porsche 356 Cabriolet/Speedster 1500 S (1950-1955) 70km » BHS1529E trw
wybrany samochód: 
Porsche 356 Cabriolet/speedster 1500 S (1950-1955) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAM. PEUGEOT P. BOXER 2,0-3,0 HDI 06- PR BHS1529E TRW

226.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHS1529E

producent:

TRW

Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]32
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułuBHS1528E
Średnica tłoka 1 [mm]46
Średnica tłoka 2 [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. PEUGEOT P. BOXER 2,0-3,0 HDI 06- PR BHS1529E TRW

Koszt kaucji: 169.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, OPEL MOVANO C, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      16 078 768 80
CITROËN      16 517 672 80
CITROËN      4401 K3
FIAT      51885311
FIAT      71793177
FIAT      71793178
FIAT      71793179
FIAT      735322963
FIAT      77364055
FIAT      77365935
OPEL      4401 K3
PEUGEOT      16 078 768 80
PEUGEOT      16 517 672 80
PEUGEOT      4401 K3
VAUXHALL      4401 K3
zamienniki:
CI6196
brak
GENERAL RICAMBI
F 61 237
brak
BREMBO
9029272
brak
REMSA
38243500
brak
TEXTAR
8AC 355 395-701
brak
HELLA
BC-1177R
brak
OPTIMAL

Zastosowanie ZACISK HAM. PEUGEOT P. BOXER 2,0-3,0 HDI 06- PR BHS1529E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. PEUGEOT P. BOXER 2,0-3,0 HDI 06- PR BHS1529E TRW:

Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu