Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.4 16V (JA0D, JA1H, Ja0W, JA10) (1999.09-2003.08) 95km » BHS1571E trw
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 1.4 16v (ja0d, Ja1h, Ja0w, Ja10) (1999.09-2003.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAM. DB T. VITO 1,6-2,2 CDI 14- LE BHS1571E TRW

291.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHS1571E

producent:

TRW

Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
sparowany numer artykułuBHS1572E
Średnica tłoka [mm]42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. DB T. VITO 1,6-2,2 CDI 14- LE BHS1571E TRW

Koszt kaucji: 160.53 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES EQV (W447), MARCO POLO CAMPER (W447), V (W447), VITO MIXTO (DOUBLE CABIN), VITO TOURER (W447) 1.6D-Electric 03.14-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      447 420 06 83
MERCEDES-BENZ      A 447 420 06 83
zamienniki:
F 50 372
brak
BREMBO
345130
brak
KAWE

Zastosowanie ZACISK HAM. DB T. VITO 1,6-2,2 CDI 14- LE BHS1571E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. DB T. VITO 1,6-2,2 CDI 14- LE BHS1571E TRW:

Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu