Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi 3000 GT coupe (Z1_A) 3.0 Turbo 4WD (Z16A) (1990.01-1999.08) 286km » BHT328E trw
wybrany samochód: 
Mitsubishi 3000 Gt Coupe (z1_a) 3.0 Turbo 4wd (z16a) (1990.01-1999.08) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BHT328E TRW

BHT328E Zacisk hamulca TRW
trw BHT328E
Zacisk hamulca BHT328E
BHT328E
trw BHT328E Zacisk hamulca
Zacisk hamulca BHT328E trw
Zacisk hamulca BHT328E trw
Zacisk hamulca BHT328E trw
625.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHT328E

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
MateriałŻeliwo
Średnica [mm]43
parzyste numery artykułówBHT327E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322938078409

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHT328E TRW

Koszt kaucji: 157.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7 1.8-4.0 10.10-09.18
numery OEM:
AUDI      4G0 615 404 A
zamienniki:
F 85 325
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca BHT328E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHT328E TRW:

Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
zobacz instrukcję montażu BHT328Ezobacz instrukcję montażu BHT328Ezobacz instrukcję montażu BHT328Ezobacz instrukcję montażu BHT328Ezobacz instrukcję montażu BHT328Ezobacz instrukcję montażu BHT328Ezobacz instrukcję montażu BHT328Ezobacz instrukcję montażu BHT328Ezobacz instrukcję montażu BHT328Ezobacz instrukcję montażu BHT328E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu