Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo 159 (939_) 1.9 JTDM 16V (939AXF1B, 939AXC1B) (2005.09-2011.11) 136km » BHV887E trw
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 159 (939_) 1.9 Jtdm 16v (939axf1b, 939axc1b) (2005.09-2011.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy BHV887E TRW

119.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Poniedziałek
:4 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHV887E

dostawca:

TRW

Ograniczenia producentaSUMITOMO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
sparowany numer artykułuBHV886E
Średnica tłoka [mm]48
Ograniczenia producentaSUMITOMO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
sparowany numer artykułuBHV886E
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy BHV887E TRW

Koszt kaucji: 160.53 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LEXUS LX, TOYOTA LAND CRUISER 100 4.2D/4.7 01.98-03.08
numery OEM:
TOYOTA      47730-60100
LEXUS      47730-60100
zamienniki:
TY6290
brak
GENERAL RICAMBI
F 83 227
brak
BREMBO
A5R072
brak
AISIN
38108500
brak
TEXTAR
BC-2518R
brak
OPTIMAL
87-1251
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy BHV887E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy BHV887E TRW:

Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.