Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.2 FSI quattro (2005.06-2010.07) 260km » BWC189 trw
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.2 Fsi Quattro (2005.06-2010.07) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWC189 TRW

BWC189 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWC189
Cylinderek hamulcowy BWC189
BWC189
trw BWC189 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWC189 trw
Cylinderek hamulcowy BWC189 trw
Cylinderek hamulcowy BWC189 trw
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWC189

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]17,5
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937017720

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWC189 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD COURIER, ESCORT III, ESCORT IV, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA, ORION I, PUMA, TAUNUS III, TAUNUS V, MAZDA 121 III 1.0-2.3 07.79-12.11
numery OEM:
FORD      1006013
FORD      1104131
FORD      1484752
FORD      1517558
FORD      6C11-V107T00-BA
FORD      72GB-2261-BA
FORD      96FB-2261-AA
FORD      XS51-2261-AA
MAZDA      1E0326610
MAZDA      1E0426610
RELIANT      1006013

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWC189 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWC189 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWC189zobacz instrukcję montażu BWC189

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.