Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.8 quattro (1995.07-2001.09) 115km » BWD183 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 1.8 Quattro (1995.07-2001.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWD183 TRW

BWD183 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWD183
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWD183

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]19
Układ hamulcowyCylinderek ham. koła bez zintegrowanej regulacji siły ham.
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937012695

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWD183 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK 1.0-1.9D 02.83-09.98
numery OEM:
PEUGEOT      4402 75
zamienniki:
350979
brak
VALEO
R19050A1
brak
FTE automotive GmbH
FHW035
brak
FERODO
3768
brak
Car S.p.A (InterCar)
5004183
brak
GIRLING
803746
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWD183 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWD183 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWD183zobacz instrukcję montażu BWD183

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.