Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T (1997.12-2000.11) 180km » BWD323 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 1.8 T (1997.12-2000.11) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWD323 TRW

BWD323 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWD323
Cylinderek hamulcowy BWD323
BWD323
trw BWD323 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWD323 trw
Cylinderek hamulcowy BWD323 trw
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWD323

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]19
parzyste numery artykułówBWD324
nr EAN3322937915316

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWD323 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: HONDA CIVIC VII, CIVIC VIII 1.3H-1.8ALK 11.00-05.13
numery OEM:
HONDA      43301-S5A-003
HONDA      43301-S6A-003
HONDA      43301-S6A-J51
HONDA      43301-S7B-003

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWD323 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWD323 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWD323zobacz instrukcję montażu BWD323

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.