Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Land Rover 110/127 (LDH) 3.5 4x4 (1983.09-1990.07) 133km » BWF124 trw
wybrany samochód: 
Land Rover 110/127 (ldh) 3.5 4x4 (1983.09-1990.07) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF124 TRW

BWF124 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF124
Cylinderek hamulcowy BWF124
BWF124
trw BWF124 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWF124 trw
Cylinderek hamulcowy BWF124 trw
Cylinderek hamulcowy BWF124 trw
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF124

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Układ hamulcowyCylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]20,6
MateriałŻeliwo
parzyste numery artykułówBWF123
nr EAN3322937003099

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF124 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: CITROEN AX, ZX, PEUGEOT 309 I, 309 II 1.1-1.9D 10.85-06.97
numery OEM:
CITROËN      4402 87
CITROËN      94 044 028 78
PEUGEOT      4402 87

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF124 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF124 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF124zobacz instrukcję montażu BWF124

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.