Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volkswagen CADDY ALLTRACK Furgon/minivan (SAA) 1.2 TSI (2015.06-???) 84km » BWF168 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Alltrack Furgon/minivan (saa) 1.2 Tsi (2015.06-???) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF168 TRW

BWF168 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF168
Cylinderek hamulcowy BWF168
BWF168
trw BWF168 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWF168 trw
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF168

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Układ hamulcowyCylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica [mm]20,6
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937000258
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF168 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, SUPER 5, SUPER 5/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.84-09.98
numery OEM:
RENAULT      77 01 033 390
RENAULT      77 01 035 311
RENAULT      77 01 035 473
RENAULT      77 01 039 394

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF168 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF168 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF168zobacz instrukcję montażu BWF168

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.