Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 (2007.09-???) 431km » GBS2501 trw
wybrany samochód: 
Dodge Challenger Coupe 6.1 Srt8 (2007.09-???) 431km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2501 TRW

GBS2501 Czujnik, prędkość obrotowa koła TRW
trw GBS2501
Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2501
GBS2501
trw GBS2501 Czujnik, prędkość obrotowa koła
64.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GBS2501

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Rodzaj czujnikapasywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Długość [mm]68
parzyste numery artykułówGBS2500
nr EAN3322937734795
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2501 TRW

Czujnik ABS przód P pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO I, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I 1.0-Electric 02.88-12.13
numery OEM:
AUDI      1H0 927 808
AUDI      1J0 927 804
SEAT      1H0 927 808
SEAT      1J0 927 804
SKODA      1H0 927 808
SKODA      1J0 927 804
VOLKSWAGEN      1H0 927 808
VOLKSWAGEN      1J0 927 804

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2501 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2501 TRW:

Roksana, Golczewo
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.