Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro (2019.11-???) 299km » GCH587 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 50 Tfsi E Quattro (2019.11-???) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH587 TRW

GCH587 Cięgło, hamulec postojowy TRW
74.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH587

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Sekcjaczęść tylna
Długość 1/Długość 2 [mm]1614/1468
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN3322938210434

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH587 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1614mm/1468mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: CITROEN JUMPY II, FIAT SCUDO, PEUGEOT EXPERT, EXPERT TEPEE 1.6D/2.0/2.0D 01.07-
numery OEM:
CITROËN      4746 11
FIAT      1400203680
PEUGEOT      4746 11

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH587 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH587 TRW:

2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.