Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH605 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH605 TRW

GCH605 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH605
89.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH605

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1655/1469
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 3322938210618

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH605 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (1655mm/1469mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: HONDA CIVIC VI; MG MG ZS; ROVER 400, 400 II, 45 I 1.4-2.5 10.92-10.05
numery OEM:
HONDA      47510-ST3-E11
HONDA      47510-ST3-E51
MG      SPB 100720
ROVER      GVC902388
ROVER      SPB100720

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH605 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH605 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.