Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.5 TSI G-TEC (2020.06-???) 131km » GCH925 trw
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.5 Tsi G-tec (2020.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAM. RĘCZ. DACIA T. SANDERO 12- LE/PR GCH925 TRW

47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH925

producent:

TRW

Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Sekcjaczęść tylna
Długość 1 [mm]1655
Długość 2 [mm]1498

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAM. RĘCZ. DACIA T. SANDERO 12- LE/PR GCH925 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1655mm/1498mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: DACIA SANDERO II, RENAULT SANDERO/STEPWAY II 0.9-1.6 10.12-
numery OEM:
RENAULT      36 40 059 82R
DACIA      36 40 059 82R

Zastosowanie LINKA HAM. RĘCZ. DACIA T. SANDERO 12- LE/PR GCH925 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o LINKA HAM. RĘCZ. DACIA T. SANDERO 12- LE/PR GCH925 TRW:

Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.