Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JAR1061 trw

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 TRW

JAR1061 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
trw JAR1061
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061
JAR1061
trw JAR1061 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR1061

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 275
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
dla numeru OE 6Q0 423 803 B
dla numeru OE 6Q0 423 804 B
dla numeru OE 6Q0 423 803 E
dla numeru OE 6Q0 423 804 E
dla numeru OE 6Q0 423 803 P
dla numeru OE 6Q0 423 804 P
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937930739

skład zestawu:
JBE210 Zestaw osłon, układ kierowniczy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 275mm, z osłoną) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK VW FOX 1.0-2.0 08.99-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 producenta TRW

SKODA

6Q0423803B, 6Q0423803E, 6Q0423803P, 6Q0423804B, 6Q0423804E, 6Q0423804P, 6Q2423055E, 6Q2423055F

VOLKSWAGEN

6Q0423803B, 6Q0423803E, 6Q0423803P, 6Q0423804B, 6Q0423804E, 6Q0423804P

SEAT

6Q0423803B, 6Q0423803E, 6Q0423803P, 6Q0423804B, 6Q0423804E, 6Q0423804P, 6Q2423055E, 6Q2423055F

numery OEM:
SEAT      6Q0 423 803 B
SEAT      6Q0 423 803 E
SEAT      6Q0 423 803 P
SEAT      6Q0 423 804 B
SEAT      6Q0 423 804 E
SEAT      6Q0 423 804 P
SEAT      6Q2 423 055 E
SEAT      6Q2 423 055 F
SKODA      6Q0 423 803 B
SKODA      6Q0 423 803 E
SKODA      6Q0 423 803 P
SKODA      6Q0 423 804 B
SKODA      6Q0 423 804 E
SKODA      6Q0 423 804 P
SKODA      6Q2 423 055 E
SKODA      6Q2 423 055 F
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 P
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 P

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1061 TRW:

Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JAR1061zobacz instrukcję montażu JAR1061

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.