Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JER100 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER100 TRW

JER100 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JER100
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER100
1,366.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JER100

producent:

TRW

Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Wersja Generation II
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388516

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER100 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.2-2.2D 02.98-12.09
numery OEM:
OPEL      09127416
OPEL      09127417
OPEL      09156545
OPEL      09156546
OPEL      09191975
OPEL      09191977
OPEL      0948003
OPEL      13105726
OPEL      24405522
OPEL      24436412
OPEL      59 48 009
OPEL      59 48 127
OPEL      59 48 128
OPEL      5948001
OPEL      9 48 012
OPEL      9 48 015
OPEL      9226482
OPEL      9226483
OPEL      93188235
OPEL      93188236
VAUXHALL      13105726
VAUXHALL      24436412
VAUXHALL      59 48 009
VAUXHALL      59 48 127
VAUXHALL      59 48 128
VAUXHALL      9226482
VAUXHALL      9226483
VAUXHALL      93188235
VAUXHALL      93188236

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER100 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER100

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.