Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JER104 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER104 TRW

JER104 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JER104
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER104
JER104
trw JER104 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
1,034.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JER104

producent:

TRW

Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Wyłączenie producenta KOYO/SMI
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937390489

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER104 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej pasuje do: SKODA FABIA I; VW LUPO I, POLO, POLO III CLASSIC 1.0-2.0 11.95-11.09
numery OEM:
AUDI      6Q0 423 155 C
AUDI      6Q0 423 155 K
AUDI      6Q0 423 156 C
AUDI      6Q0 423 156 D
AUDI      6Q0 423 156 E
AUDI      6Q0 423 156 F
AUDI      6Q0 423 156 G
AUDI      6Q0 423 156 H
AUDI      6Q0 423 156 J
SEAT      6Q0 423 155 C
SEAT      6Q0 423 155 K
SEAT      6Q0 423 156 C
SEAT      6Q0 423 156 D
SEAT      6Q0 423 156 E
SEAT      6Q0 423 156 F
SEAT      6Q0 423 156 G
SEAT      6Q0 423 156 H
SEAT      6Q0 423 156 J
SKODA      6Q0 423 153 J
SKODA      6Q0 423 155 C
SKODA      6Q0 423 155 K
SKODA      6Q0 423 156 C
SKODA      6Q0 423 156 D
SKODA      6Q0 423 156 E
SKODA      6Q0 423 156 F
SKODA      6Q0 423 156 G
SKODA      6Q0 423 156 H
SKODA      6Q0 423 156 J
VOLKSWAGEN      6Q0 423 153 J
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 K
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 D
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 F
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 H
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 J

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER104 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER104zobacz instrukcję montażu JER104zobacz instrukcję montażu JER104zobacz instrukcję montażu JER104zobacz instrukcję montażu JER104zobacz instrukcję montażu JER104

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.