Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JER105 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER105 TRW

JER105 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JER105
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER105
JER105
 

    Ocena:
numery handlowe:

53543408

numer części:

JER105

producent:

TRW

Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
dla numeru OE 8Z0423156R
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegać danych technicznych 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
nr EAN 3322937430390

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER105 TRW

Koszt kaucji: 1,180.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej pasuje do: AUDI A2 1.4/1.4D/1.6 02.00-08.05
numery OEM:
AUDI      8Z0 423 156 D
AUDI      8Z0 423 156 F
AUDI      8Z0 423 156 H
AUDI      8Z0 423 156 K
AUDI      8Z0 423 156 M
AUDI      8Z0 423 156 P
AUDI      8Z0 423 156 R
SEAT      8Z0 423 156 F
SKODA      8Z0 423 156 F
VOLKSWAGEN      8Z0 423 156 F

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER105 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER105zobacz instrukcję montażu JER105

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.