Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco TRAKKER I AD 410T50, AT 410T50 (2006-2012) 500km » JER186 trw
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad 410t50, At 410t50 (2006-2012) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER186 TRW

JER186 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JER186
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER186
JER186
1,279.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JER186

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Ograniczenia producentaTRW
nr EAN3322938346799

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER186 TRW

Koszt kaucji: 1,890.76 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-
numery OEM:
OPEL      44 23 909
OPEL      45 02 779
OPEL      45 02 806
OPEL      95519374
OPEL      95519723
OPEL      95520975
OPEL      95521978
RENAULT      49 11 016 12R
RENAULT      49 11 035 43R
RENAULT      49 11 078 74R
VAUXHALL      44 23 909
VAUXHALL      45 02 779
VAUXHALL      45 02 806
VAUXHALL      95519374
VAUXHALL      95519723
VAUXHALL      95520975
VAUXHALL      95521978
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER186 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.