Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV (2020.04-???) 125km » JRB5528 trw
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 1.0 Ecoboost Phev (2020.04-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRB5528 TRW

JRB5528 Przekładnia kierownicza TRW
4,992.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRB5528

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza obiegowa
dla producentów przekładni kierowniczychBosch
nr EAN3322938396206

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRB5528 TRW

Koszt kaucji: 2,611.97 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza pasuje do: MERCEDES ACTROS MP4 / MP5, ANTOS, AROCS 07.11-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      960 460 32 00
MERCEDES-BENZ      960 460 32 00 80
MERCEDES-BENZ      A 960 460 32 00
MERCEDES-BENZ      A 960 460 32 00 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRB5528 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.