Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford TRANSIT Platforma / podwozie (T_ _) 2.5 DI (TTE, TTL, TTS, TUL) (1988.09-1992.09) 71km » JRM489 trw
wybrany samochód: 
Ford Transit Platforma / Podwozie (t_ _) 2.5 Di (tte, Ttl, Tts, Tul) (1988.09-1992.09) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM489 TRW

JRM489 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM489
Przekładnia kierownicza JRM489
JRM489
trw JRM489 Przekładnia kierownicza
794.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

JRM489

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Długość [mm]1242
Suw [mm]130
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej132
Rozstaw śrub mocujących [mm]317
Wymiar gwintuM14x1,5
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej16,5
Długość przegub osiowy [mm]215
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937522811
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM489 TRW

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN MICRA III, RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.2-2.0 01.03-
numery OEM:
RENAULT      77 11 368 402
RENAULT      82 00 124 408
RENAULT      82 00 565 645
zamienniki:
DSR1763L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
52577
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM489 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM489zobacz instrukcję montażu JRM489

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.