Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Audi A6 C5 (4B2, 4B4) RS6 quattro (2002.07-2005.01) 450km » PJQ165 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) Rs6 Quattro (2002.07-2005.01) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ165 TRW

PJQ165 Wysprzęglik centralny sprzęgła TRW
trw PJQ165
158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PJQ165

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22,6
MateriałTworzywo sztuczne
nr EAN3322938146948

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ165 TRW

Łożysko hydrauliczne koncentryczne CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 PICASSO, C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II, C4 II, C4 PICASSO II 1.0-2.0DH 04.09-
numery OEM:
CITROËN      2041 A5
CITROËN      96 779 333 80
OPEL      96 779 333 80
PEUGEOT      2041 A5
PEUGEOT      96 779 333 80
VAUXHALL      96 779 333 80

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ165 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu PJQ165zobacz instrukcję montażu PJQ165

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.