Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C4 II Furgon/hatchback (NC_) 1.6 HDi (2010.06-???) 92km » PMK592 trw
wybrany samochód: 
Citroën C4 Ii Furgon/hatchback (nc_) 1.6 Hdi (2010.06-???) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK592 TRW

PMK592 Pompa hamulcowa TRW
295.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK592

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]23,8
Rozmiar gwintu 1M12x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Ilość połączeń2
nr EAN3322937391905

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK592 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4-2.0 08.98-03.05
numery OEM:
FORD      1064282
FORD      1094179
FORD      1134816
FORD      98AB-2B507-CA
zamienniki:
H239014.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 24 007
brak
BREMBO
FHM1108
brak
FERODO
FHM1221
brak
FERODO
5474
brak
Car S.p.A (InterCar)
5475
brak
Car S.p.A (InterCar)
61184
brak
A.B.S.
4007592
brak
GIRLING
822561
brak
NK
402384
brak
VALEO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK592 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.