Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0383 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0383 VAICO

V10-0383 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-0383
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-0383

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 095
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,369
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001303937

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0383 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 100 C1, 100 C2, 100 C3, 100 C4, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B3, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO; VW CORRADO 1.3-Electric 11.68-
numery OEM:
AUDI      095 325 429 C
AUDI      095 325 429 D
AUDI      95325429C
AUDI      95325429D
SEAT      095 325 429 C
SEAT      095 325 429 D
SEAT      95325429D
SKODA      095 325 429 D
SKODA      95325429D
VOLKSWAGEN      095 325 429 C
VOLKSWAGEN      095 325 429 D
VOLKSWAGEN      95325429C
VOLKSWAGEN      95325429D
VAG      095 325 429 C
VAG      095 325 429 D
VAG      95 325 429 C
VAG      95 325 429 D

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0383 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.