Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro (2010.08-2015.11) 211km » V10-1299 vaico
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi Quattro (2010.08-2015.11) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1299 VAICO

V10-1299 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-1299

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyz lewej
Ciężar [kg]1,79
nr EAN4046001263873

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1299 VAICO

Poduszka silnika wewnątrz/z przodu L, oprawa skrzyni biegów, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A6 C4, CABRIOLET B3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA 1.4-2.5 06.94-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 199 555 AB
AUDI      1J0 199 555 AC
AUDI      1J0 199 555 AF
AUDI      1J0 199 555 AG
AUDI      1J0 199 555 AJ
SEAT      1J0 199 555 AB
SEAT      1J0 199 555 AC
SEAT      1J0 199 555 AF
SEAT      1J0 199 555 AG
SEAT      1J0 199 555 AJ
SKODA      1J0 199 555 AB
SKODA      1J0 199 555 AC
SKODA      1J0 199 555 AF
SKODA      1J0 199 555 AG
SKODA      1J0 199 555 AJ
VOLKSWAGEN      1J0 199 555 AB
VOLKSWAGEN      1J0 199 555 AC
VOLKSWAGEN      1J0 199 555 AF
VOLKSWAGEN      1J0 199 555 AG
VOLKSWAGEN      1J0 199 555 AJ
VAG      1J0 199 555 AJ

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1299 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.