Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V25-0130 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V25-0130 VAICO

V25-0130 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V25-0130
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V25-0130
V25-0130
vaico V25-0130 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
142.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V25-0130

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów DW5
Typ skrzyni biegów DW6
Typ skrzyni biegów Powershift
Sprzęgło dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegów 6DCT450-MPS6
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj filtra Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg] 0,118
nr EAN 4046001475351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V25-0130 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, XC60 I, FORD C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS II, FOCUS III 1.0-4.4 01.04-
numery OEM:
FORD      1 564 960
FORD      1 564 965
FORD      1 589 089
FORD      7M5R6C631AB
FORD      7M5R6C631AC
FORD      7M5R6C631AD
MITSUBISHI      2513A040
RENAULT      15 20 047 40R
VOLVO      31 256 837
VOLVO      31 259 415
VOLVO      31 259 611

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V25-0130 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.