Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » V46-0035 vaico

Filtr oleju, Original VAICO Qualität V46-0035 VAICO

V46-0035 Filtr oleju, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V46-0035
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V46-0035

producent:

VAICO

Wysokość [mm] 63
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20,5
średnica zewnętrzna [mm] 91,5
Ciężar [kg] 0,08
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001812965

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, Original VAICO Qualität V46-0035 VAICO

Filtr oleju, Original VAICO Qualität V46-0035 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

Numery OE Filtr oleju, Original VAICO Qualität V46-0035 producenta VAICO

RENAULT

152095084R, 8660003780

MERCEDES-BENZ

2001800009, 2811800010, 2811800210, A2001800009, A2811800010, A2811800210

NISSAN

1520900Q0F

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      200 180 00 09
MERCEDES-BENZ      281 180 00 10
MERCEDES-BENZ      281 180 02 10
MERCEDES-BENZ      A 200 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 281 180 00 10
MERCEDES-BENZ      A281 180 02 10
NISSAN      15209-00Q0F
RENAULT      15 20 950 84R
RENAULT      86 60 003 780
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju, Original VAICO Qualität V46-0035 VAICO w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.