Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 586027 valeo

Filtr oleju 586027 VALEO

586027 Filtr oleju VALEO
17.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

586027

producent:

VALEO

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 86
Wymiar gwintu M20x1.5
średnica zewnętrzna [mm] 77
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52,5
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1
nr EAN 3276425860278
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 586027 VALEO

numery OEM:
OPEL      3647177
RENAULT      7700720978
RENAULT      7700734825
RENAULT      7700734937
RENAULT      7700856339
RENAULT      7700867454
RENAULT      7701415056
RENAULT      7701415063
RENAULT      9615841580
TOYOTA      SU001-00453
TOYOTA      SU00100453
VAUXHALL      3647177

Zastosowanie Filtr oleju 586027 VALEO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 586027 VALEO:

2020-04-13
 5/5
Jak kupuję to tylko dobre części. Producent 586062 spełnia te warunki
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
Szybka dostawa części 586500 odbiór w paczkomacie
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.