Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën JUMPY II Furgon 2.0 HDi 120 (2007.01-2016.03) 120km » 44230039201 various suppliers
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Furgon 2.0 Hdi 120 (2007.01-2016.03) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG 44230039201 VARIOUS SUPPLIERS

44230039201 DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG VARIOUS SUPPLIERS
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

44230039201

DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG
z gwintem prawostronnym
wewnątrz
oś przednia
z obu stron
Długość [mm] : 288
Rozmiar gwintu 1 : M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 : M16x1,5
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1K0423810A
Numer dostawcy: 44230039201

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG 44230039201 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
AUTO UNION      1K0 423 810 A
AUDI      1K0 423 810 A
AUDI      5Q0 423 810 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 810 A
FAW-AUDI      1K0 423 810 A
FAW-VW      1K0 423 810 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie DRĄŻEK KIEROWNICZY VAG 44230039201 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.