Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Volkswagen TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 2.5 Syncro (1992.08-2003.04) 110km » 476920 various suppliers
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Autobus (70b, 70c, 7db, 7dk, 70j, 70k, 7dc, 7 2.5 Syncro (1992.08-2003.04) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 L 476920 VARIOUS SUPPLIERS

476920 PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 L VARIOUS SUPPLIERS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

476920

PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 L
z lewej
Prowadnica
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 476920
Numer dostawcy: 476920

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 L 476920 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
CITROËN      476920
PEUGEOT      476920
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 L 476920 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.