Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) (1992.04-1995.12) 58km » 476921 various suppliers
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii (b/c53_) 1.4 (b/c532) (1992.04-1995.12) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 P 476921 VARIOUS SUPPLIERS

476921 PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 P VARIOUS SUPPLIERS
93.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

476921

PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 P
z prawej
Prowadnica
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 476921
Numer dostawcy: 476921

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 P 476921 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
CITROËN      476921
PEUGEOT      476921
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 P 476921 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.