Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mini MINI kabriolet (R57) Cooper S (2008.04-2010.07) 192km » 66151578101 various suppliers
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (r57) Cooper S (2008.04-2010.07) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

JARZMO ZACISKU VAG 66151578101 VARIOUS SUPPLIERS

66151578101 JARZMO ZACISKU VAG VARIOUS SUPPLIERS
57.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

66151578101

JARZMO ZACISKU VAG
Ograniczenia producenta : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6Q0615425D
Numer dostawcy: 66151578101
JARZMO ZACISKU VAG
Ograniczenia producenta : TRW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6Q0615425D
Numer dostawcy: 66151578101

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie JARZMO ZACISKU VAG 66151578101 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
AUDI      6Q0615425
AUDI      6Q0615425A
AUDI      6Q0615425D
VOLKSWAGEN      6Q0615425
VOLKSWAGEN      6Q0615425A
VOLKSWAGEN      6Q0615425D
VAG      6Q0615425D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie JARZMO ZACISKU VAG 66151578101 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.