Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » A2C3997390080 vdo

Pompa wodna A2C3997390080 VDO

A2C3997390080 Pompa wodna VDO
vdo A2C3997390080
Pompa wodna A2C3997390080
A2C3997390080
vdo A2C3997390080 Pompa wodna
Pompa wodna A2C3997390080 vdo
Pompa wodna A2C3997390080 vdo
Pompa wodna A2C3997390080 vdo
Pompa wodna A2C3997390080 vdo
842.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A2C3997390080

producent:

VDO

Tryb pracy elektryczny
Tryb pracy elektroniczny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
nr EAN 4103590682383

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A2C3997390080 VDO

POMPA WODY DB AMG S205/W213/W463 (DODATKOWA)

Pompa wodna A2C3997390080 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa wodna A2C3997390080 producenta VDO

MERCEDES-BENZ

A0005003800, A0005002300, A0005003000, A0005001700

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A000 500 17 00
MERCEDES-BENZ      A000 500 23 00
MERCEDES-BENZ      A000 500 30 00
MERCEDES-BENZ      A000 500 38 00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna A2C3997390080 VDO w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

VDO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.