Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI (2011.05-2018.09) 204km » A2C59507099 vdo
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tdi (2011.05-2018.09) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy A2C59507099 VDO

A2C59507099 Korpus przepustnicy VDO
1,169.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A2C59507099

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]55
Tryb pracyelektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatku11 61 7 633 521
Numer artykułu zalecanego dodatku11 61 8 509 400
Numer artykułu zalecanego dodatku11 61 8 576 280
Numer artykułu zalecanego dodatku11 61 8 535 549
Numer artykułu zalecanego dodatku13 71 8 628 058
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590669490

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy A2C59507099 VDO

PRZEPUSTNICA BMW 1 1.5 15-
numery OEM:
BMW      13 54 7 618 838
BMW      7 618 838
MINI      13 54 7 618 838
MINI      7 618 838
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy A2C59507099 VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy A2C59507099 VDO:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.