Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V10-09-0806 vemo

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0806 VEMO

V10-09-0806 Pompa paliwa, EXPERT KITS + VEMO
vemo V10-09-0806
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-09-0806

producent:

VEMO

Szerokość [mm] 115
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 145
Wysokość [mm] 110
Ciężar [kg] 0,602
Ciśnienie [bar] 3
nr EAN 4046001299650

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0806 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: OPEL ASTRA H, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA CUBE, FELICIA I 1.0-2.9 08.83-10.10

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0806 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0806 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

1H0906091

SEAT

1H0906091

SKODA

1H0906091

numery OEM:
AUDI      1H0 906 091
FORD      1 028 808
FORD      1H0906091
FORD      95VW 9H307 AC
SEAT      1H0 906 091
SKODA      1H0 906 091
VOLKSWAGEN      1H0 906 091
VAG      1H0 906 091
SVW      1H0 a90 6a0 91

Zastosowanie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0806 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.