Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C14, 40C14 /P (2009.09-2011.08) 140km » V10-09-0807 vemo
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 40c14, 40c14 /p (2009.09-2011.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0807 VEMO

V10-09-0807 Pompa paliwa, EXPERT KITS + VEMO
vemo V10-09-0807
166.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-09-0807

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Ciśnienie [bar]1,2
dla numeru artykułuV10-09-0801
dla numeru artykułuV10-09-0801-1
dla numeru artykułuV10-09-0826
dla numeru artykułuV10-09-0826-1
Tryb pracyelektryczny
Ciężar [kg]0,576
nr EAN4046001299667

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0807 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: OPEL ASTRA H, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA I, FELICIA II 1.0-2.9 08.83-10.10
numery OEM:
AUDI      1H0 906 091 D
AUDI      6K0 919 051 A
SEAT      1H0 906 091 D
SEAT      6K0 919 051 A
SKODA      1H0 906 091 D
SKODA      6K0 919 051 A
VOLKSWAGEN      1H0 906 091 D
VOLKSWAGEN      6K0 919 051 A
VAG      1H0 906 091 D
VAG      6K0 919 051 A

Zastosowanie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0807 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.