Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V10-09-0807 vemo

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0807 VEMO

V10-09-0807 Pompa paliwa, EXPERT KITS + VEMO
vemo V10-09-0807
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-09-0807

producent:

VEMO

Ciśnienie [bar] 1,2
dla numeru artykułu V10-09-0801
dla numeru artykułu V10-09-0801-1
dla numeru artykułu V10-09-0826
dla numeru artykułu V10-09-0826-1
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,576
nr EAN 4046001299667

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0807 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: OPEL ASTRA H, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA I, FELICIA II 1.0-2.9 08.83-10.10

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0807 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0807 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

1H0906091D, 6K0919051A

SEAT

1H0906091D, 6K0919051A

SKODA

1H0906091D, 6K0919051A

numery OEM:
AUDI      1H0 906 091 D
AUDI      6K0 919 051 A
SEAT      1H0 906 091 D
SEAT      6K0 919 051 A
SKODA      1H0 906 091 D
SKODA      6K0 919 051 A
VOLKSWAGEN      1H0 906 091 D
VOLKSWAGEN      6K0 919 051 A
VAG      1H0 906 091 D
VAG      6K0 919 051 A

Zastosowanie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V10-09-0807 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.