
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | V99-16-0001 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | V99-16-0002 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | V99-16-0003 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | V99-16-0004 |
| nr EAN | 4046001837906 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0031 VEMO
| FIAT | 65460300 | |
| OPEL | 90448286 | |
| OPEL | 90509271 | |
| SAAB | 04 395 612 | |
| SAAB | 90448286 | |
| SEAT | 8E0 261 431 | |
| SKODA | 8E0 261 431 | |
| VAUXHALL | 90509271 | |
| VOLKSWAGEN | 8E0 261 431 | |
| VAG | 8E0 261 431 | |
| FERRARI | 654603 | |
| MASERATI | 654603 | |
| CADILLAC | 90509271 |
Zastosowanie Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0031 VEMO w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.