Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » V10-16-0031 vemo

Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0031 VEMO

255.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-16-0031

producent:

VEMO

Napięcie [V] 12
Tryb pracy elektryczny
Numer artykułu zalecanego dodatku V99-16-0001
Numer artykułu zalecanego dodatku V99-16-0002
Numer artykułu zalecanego dodatku V99-16-0003
Numer artykułu zalecanego dodatku V99-16-0004
nr EAN 4046001837906

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0031 VEMO

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, ALLROAD C5, TT; OPEL OMEGA B, SINTRA, VECTRA B; SEAT EXEO, EXEO ST, LEON; VW BORA, BORA I 1.6-4.2 03.94-12.13

Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0031 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0031 producenta VEMO

OPEL

90448286, 90509271

SEAT

8E0261431

numery OEM:
FIAT      65460300
OPEL      90448286
OPEL      90509271
SAAB      04 395 612
SAAB      90448286
SEAT      8E0 261 431
SKODA      8E0 261 431
VAUXHALL      90509271
VOLKSWAGEN      8E0 261 431
VAG      8E0 261 431
FERRARI      654603
MASERATI      654603
CADILLAC      90509271
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0031 VEMO w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.