Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | brązowy |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
dla numeru OE | 03C 906 262 AT |
Ciężar [kg] | 0,15123 |
Długość [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 4 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001501388 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0009 VEMO
AUDI | 03C 906 262 AT | |
SEAT | 03C 906 262 AT | |
SEAT | 3C9 062 62A T | |
SKODA | 03C 906 262 AT | |
SKODA | 3C 906 262 AT | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AT | |
VOLKSWAGEN | 3C 906 262 AT | |
VAG | 03C 906 262 AT | |
VAG | 3C 906 262 AT |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0009 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0009 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.