Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1700 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem | |
Długość przewodu [mm] | 1700 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,155 | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001376863 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0036 VEMO
AUDI | 030 906 262 | |
AUDI | 030 906 262 A | |
AUDI | 030 906 262 N | |
AUDI | 06A 906 262 P | |
AUDI | 06B 906 265 C | |
AUDI | 06C 906 265 C | |
AUDI | 077 906 262 G | |
AUDI | 07C 906 262 E | |
AUDI | 07C 906 262 F | |
AUDI | 1K0 998 262 | |
SEAT | 030 906 262 | |
SEAT | 030 906 262 A | |
SEAT | 030 906 262 N | |
SEAT | 06A 906 262 P | |
SEAT | 06B 906 265 C | |
SEAT | 06C 906 265 C | |
SEAT | 077 906 262 G | |
SEAT | 07C 906 262 E | |
SEAT | 07C 906 262 F | |
SEAT | 1K0 998 262 | |
SEAT | 30 906 262 | |
SEAT | 30 906 262 A | |
SEAT | 30906262N | |
SEAT | 6A906262P | |
SEAT | 6B906265C | |
SEAT | 6C906265C | |
SEAT | 77906262G | |
SEAT | 7C906262E | |
SEAT | 7C906262F | |
SKODA | 030 906 262 | |
SKODA | 030 906 262 A | |
SKODA | 030 906 262 N | |
SKODA | 06A 906 262 P | |
SKODA | 06B 906 265 C | |
SKODA | 06C 906 265 C | |
SKODA | 077 906 262 G | |
SKODA | 07C 906 262 E | |
SKODA | 07C 906 262 F | |
SKODA | 1K0 998 262 | |
SKODA | 30906262 | |
SKODA | 30906262A | |
SKODA | 30906262N | |
SKODA | 6A906262P | |
SKODA | 6B906265C | |
SKODA | 6C906265C | |
SKODA | 77906262G | |
SKODA | 7C906262E | |
SKODA | 7C906262F | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 06B 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 | |
VOLKSWAGEN | 30 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 30 906 262 A | |
VAG | 030 906 262 | |
VAG | 030 906 262 A | |
VAG | 030 906 262 N | |
VAG | 06A 906 262 P | |
VAG | 06B 906 265 C | |
VAG | 06C 906 265 C | |
VAG | 077 906 262 G | |
VAG | 07C 906 262 E | |
VAG | 07C 906 262 F | |
VAG | 1K0 998 262 | |
VAG | 30 906 262 | |
VAG | 30 906 262 N | |
VAG | 6A 906 262 P | |
VAG | 6B 906 265 C | |
VAG | 6C 906 265 C | |
VAG | 77 906 262 G | |
VAG | 7C 906 262 E | |
VAG | 7C 906 262 F |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0036 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0036 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.