Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ciężar [kg] | 0,142 | |
Długość [mm] | 1110 | |
dla numeru OE | 06A 906 262 Q | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 1020 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001376702 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0041 VEMO
AUDI | 06A 906 262 Q | |
AUDI | 06A 906 265 M | |
AUDI | 06A 906 265 N | |
AUDI | 6A 906 262 Q | |
AUDI | 6A 906 265 M | |
AUDI | 6A 906 265 N | |
FORD | 1 119 296 | |
FORD | YM21 9F47 2CA | |
FORD | YM21 9F47 2GA | |
FORD | YM21 9F472 CA | |
FORD | YM21 9F472 GA | |
SEAT | 06A 906 262 Q | |
SEAT | 06A 906 265 M | |
SEAT | 06A 906 265 N | |
SEAT | 6A 906 262 Q | |
SEAT | 6A 906 265 M | |
SEAT | 6A 906 265 N | |
SKODA | 06A 906 262 Q | |
SKODA | 06A 906 265 M | |
SKODA | 06A 906 265 N | |
SKODA | 6A 906 262 Q | |
SKODA | 6A 906 265 M | |
SKODA | 6A 906 265 N | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 Q | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 M | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 N | |
VOLKSWAGEN | 6A 906 262 Q | |
VOLKSWAGEN | 6A 906 265 M | |
VOLKSWAGEN | 6A 906 265 N | |
VAG | 06A 906 262 Q | |
VAG | 06A 906 265 M | |
VAG | 06A 906 265 N | |
VAG | 6A 906 262 Q | |
VAG | 6A 906 265 M | |
VAG | 6A 906 265 N |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0041 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0041 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.