Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel KADETT C Kombi 1.6 S (1977-1979) 75km » V20-60-1662 vemo
wybrany samochód: 
Opel Kadett C Kombi 1.6 S (1977-1979) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Chłodnica oleju V20-60-1662 VEMO

V20-60-1662 Chłodnica oleju VEMO
vemo V20-60-1662
Chłodnica oleju V20-60-1662
V20-60-1662
vemo V20-60-1662 Chłodnica oleju
Chłodnica oleju V20-60-1662 vemo
Chłodnica oleju V20-60-1662 vemo
1,068.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-60-1662

producent:

VEMO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz obudową filtra oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz chłodnicą oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez włącznika ciśnieniowego
Materiał obudowyTworzywo sztuczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju V20-60-1662 VEMO

Chłodnica oleju (z obudową filtra oleju, z uszczelkami) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (G42, G87), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 (G20, G80, G28), 3 (G21) 3.0-3.0H 07.15-
numery OEM:
BMW      07 11 9 907 144
BMW      11 42 7 826 799
BMW      11 42 7 926 064
BMW      11 42 8 583 895
BMW      11 42 8 583 895 kit
BMW      11 42 8 583 896
BMW      11 42 8 583 897
BMW      11 42 8 583 898
BMW      11 42 8 583 900
BMW      11 42 8 583 901
BMW      11 42 8 583 901 kit
BMW      11 42 8 585 734
BMW      8 583 895
BMW      8 583 896
BMW      8 583 897
BMW      8 583 898
BMW      8 583 900
BMW      8 583 901
BMW      8 585 734
BMW      9 907 144

Zastosowanie Chłodnica oleju V20-60-1662 VEMO w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.