Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V25-99-1712 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1712 VEMO

V25-99-1712 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V25-99-1712
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1712
121.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-1712

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 83
Ciężar [kg] 0,662
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
nr EAN 4046001455735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1712 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie, z czujnikiem) pasuje do: CITROEN BERLINGO/MINIVAN, C1, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, NEMO, NEMO/MINIVAN, XSARA, FORD FIESTA V 1.4D/1.6D 09.01-

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1712 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1712 producenta VEMO

CITROËN

1336V6, 9654393880, 9671565980, 96715659

PEUGEOT

1336V6, 9671565980

FORD

1148098, 1348620, 1485768, 1516694, 1633908, 2S6Q8A586AA, 2S6Q8A586AC, 2S6Q8A586AB, 2S6Q8A586AD, 8M5Q8A586AA, Y401151H0B

MAZDA

Y401151H0B, Y401151H0, Y401151H0A, Y401151H0C

SUZUKI

1769073J00000, 1769073J01, 1769073J01000

TOYOTA

SU00100713

numery OEM:
CITROËN      1336.V6
CITROËN      96 54 393 880
CITROËN      96 71 565 980
CITROËN      96715659
FORD      1 148 098
FORD      1 348 620
FORD      1 485 768
FORD      1 516 694
FORD      1 633 908
FORD      2S6Q 8A586 AA
FORD      2S6Q 8A586 AC
FORD      2S6Q-8A586-AB
FORD      2S6Q-8A586-AD
FORD      8M5Q-8A586-AA
FORD      Y401151H0B
MAZDA      Y401 15 1H0B
MAZDA      Y401-15-1H0
MAZDA      Y401-15-1H0 A
MAZDA      Y401-15-1H0 C
PEUGEOT      1336.V6
PEUGEOT      9671565980
SUZUKI      17690-73J00-000
SUZUKI      17690-73J01
SUZUKI      17690-73J01-000
TOYOTA      SU001-00713
FORD USA      1516694
FORD USA      2S6Q8A586AB
FORD USA      2S6Q8A586AD

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1712 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V25-99-1712 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.