Napięcie [V] | 11 |
Wysokość [mm] | 89 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Ciężar [kg] | 0,028 |
nr EAN | 4046001385537 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, Green Mobility Parts V99-14-0051 VEMO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
110652457R, 11065BN701, 7700111323, 8200434855, 8200464077, 8200490950
4402724, 4416912, 9110724
1106500Q00, 1106500QAA, 1106500QAF, 1106500QAG
18550DG005A00, 18550DG107A00
NISSAN | 11065-00Q00 | |
NISSAN | 11065-00QAA | |
NISSAN | 11065-00QAF | |
NISSAN | 11065-00QAG | |
OPEL | 44 02 724 | |
OPEL | 44 16 912 | |
OPEL | 9 110 724 | |
RENAULT | 11 06 524 57R | |
RENAULT | 11 06 5BN 701 | |
RENAULT | 77 00 111 323 | |
RENAULT | 82 00 434 855 | |
RENAULT | 82 00 464 077 | |
RENAULT | 82 00 490 950 | |
SUZUKI | 18550-DG005-A00 | |
SUZUKI | 18550-DG107-A00 |
Zastosowanie Świeca żarowa, Green Mobility Parts V99-14-0051 VEMO w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.