Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TE6495.105J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TE6495.105J VERNET S.A.

TE6495.105J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TE6495.105J
Termostat układu chłodzenia TE6495.105J
TE6495.105J
vernet TE6495.105J Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia TE6495.105J vernet
Termostat układu chłodzenia TE6495.105J vernet
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
               Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

TH6495.105J

numer części:

TE6495.105J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Tryb pracy sterowany elektrycznie
nr EAN 3531650036059

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TE6495.105J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), Z3 (E36) 1.6/1.9 12.97-07.06
numery OEM:
BMW      11531436042
BMW      11531437085

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TE6495.105J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TE6495.105J VERNET S.A.:

2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.