Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TE7155.100J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TE7155.100J VERNET S.A.

TE7155.100J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
228.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

TH7155.100J

numer części:

TE7155.100J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 3531650041596

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TE7155.100J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (100°C, w obudowie) pasuje do: MERCEDES CLK (C209), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S212), E (W212), G (W463), GL (X164), M (W164), R (W251, V251) 3.5/4.7/5.5 10.05-
numery OEM:
DODGE      68013949AA
MERCEDES-BENZ      2722000515
MERCEDES-BENZ      2732000215
MERCEDES-BENZ      A2732000215
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TE7155.100J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TE7155.100J VERNET S.A.:

2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2020-02-05
 5/5
OK

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.