Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TE7202.102J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TE7202.102J VERNET S.A.

TE7202.102J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TE7202.102J
Termostat układu chłodzenia TE7202.102J
TE7202.102J
vernet TE7202.102J Termostat układu chłodzenia
197.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

TH7202.102J

numer części:

TE7202.102J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 102
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Tryb pracy sterowany elektrycznie
nr EAN 3531650036271

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TE7202.102J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (102°C, w obudowie) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61) 1.6/2.0 09.05-12.13
numery OEM:
BMW      11537552403
BMW      11538671515

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TE7202.102J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TE7202.102J VERNET S.A.:

2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.