Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TEK7277P.105J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TEK7277P.105J VERNET S.A.

TEK7277P.105J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
204.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

TH7277.105J

numer części:

TEK7277P.105J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Tryb pracy sterowany elektrycznie
Rodzaj korpusu obudowa 2-częściowa
zawiera numeru artykułu TE7277P.105J
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
nr EAN 3531650045846

skład zestawu:
TE7277P.105J Termostat układu chłodzenia
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TEK7277P.105J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (105°C) pasuje do: ALFA ROMEO 159, CHEVROLET AVEO, AVEO / KALOS, CRUZE, ORLANDO, TRAX, FIAT CROMA, OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC 1.4-1.8LPG 03.00-

Termostat układu chłodzenia TEK7277P.105J ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Termostat układu chłodzenia TEK7277P.105J producenta VERNET S.A.

OPEL

1338256, 1338257, 1338372, 1338373, 1338384, 1338402, 25193683

CHEVROLET

25189437, 25193683, 25199828, 25199829, 55564891, 55578419, 55587349, 55597008, 96980318, 96984102, 96984104

numery OEM:
OPEL      1338256
OPEL      1338257
OPEL      1338372
OPEL      1338373
OPEL      1338384
OPEL      1338402
OPEL      25193683
VAUXHALL      25192228
VAUXHALL      25192230
VAUXHALL      25199824
VAUXHALL      55564890
VAUXHALL      55564891
VAUXHALL      55577284
VAUXHALL      55579951
VAUXHALL      55587349
VAUXHALL      55587350
CHEVROLET      25189437
CHEVROLET      25193683
CHEVROLET      25199828
CHEVROLET      25199829
CHEVROLET      55564891
CHEVROLET      55578419
CHEVROLET      55587349
CHEVROLET      55597008
CHEVROLET      96980318
CHEVROLET      96984102
CHEVROLET      96984104
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TEK7277P.105J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TEK7277P.105J VERNET S.A.:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
Krystian, Warszawa
2020-02-05
 5/5
OK
mirosław,
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Rumia
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.