Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Hyundai i20 II (GB, IB) 1.0 T-GDI (2016.01-???) 101km » TH7274.87 vernet s.a.
wybrany samochód: 
Hyundai I20 Ii (gb, Ib) 1.0 T-gdi (2016.01-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TH7274.87 VERNET S.A.

TH7274.87 Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH7274.87
Termostat układu chłodzenia TH7274.87
TH7274.87
vernet TH7274.87 Termostat układu chłodzenia

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH7274.87

dostawca:

VERNET S.A.

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]87
nr EAN3531650042166
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH7274.87 VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, A4 B9, A5, Q2, Q3, CUPRA FORMENTOR, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA IV 1.0-1.6 04.11-
numery OEM:
AUDI      04E121113G
SEAT      04E121113G
SKODA      04E121113G
VOLKSWAGEN      04E121113G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH7274.87 VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH7274.87 VERNET S.A.:

Waldemar, Rumia
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
Krystian, Warszawa
2020-02-05
 5/5
OK
mirosław,
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.